الأربعاء، 4 يناير 2017

رسائل مضحكة جدا للحبيب

حبك بطحني عالحشيش ... ومن غيرك مأقدرش أعيش ... أحنا


جوز جزم وفردة وحدة 

م تمشيش
__________________
قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة ... أنا كنت بأحب واحد

دلوقتي بأحب

ستة ..
__________________

حبيبي قالي بحبك قلتله أتنيل ... دا الحب في القلب مش

في التليفون يامنيل

__________________

أنا وأنت شجرة توت ... أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت 
واللي يفرقنا يارب يموت
__________________


اللي بأحبهم أتنين ... الأول أنت ... أيه بتدور على 

أيه ؟؟ ... التاني برضه أنت
__________________

الهس بس هس ... هوا لازم يحس ... هوا عمال بيتخن 
أنا عمال أخس

__________________

ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة ... أنت والفؤاد ....

عالجزمة القديمة
__________________

الحب في قلبي زي الكوسة ... وأن كان حبيبك جنبك قوله

هات بوسة

__________________

يامساء الخير والتجلي ... حسب التوقيت المحلي

__________________

الرسالة دي ليك .... على الله يطمر فيك ... وتجيب

الفلوس اللي عليك يامعفن
__________________

الحلو حلو ولو لسه صاحي من النوم ... والمعفن معفن ولو

غسل وشوه كل يوم

__________________

حبيبي ياللي أحبه قلتله أتنيل ... جربتك في الحب طلعت

أكبر عيل 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق